مدل توری ثابت پنجره دوحالته یا فولکس واگنی کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
مدل توری ثابت پنجره دوحالته یا فولکس واگنی کاشان
دو شنبه 28 آذر 1401 ساعت 17:36 | بازدید : 37 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

مدل توری ثابت پنجره دوحالته یا فولکس واگنی کاشان

انواع توری پنجره توری ثابت پنجره دوجداره مناسب پنجره هایی است که دسترسی به آن کمتر بوده، ابعاد کوچکی دارند و در اکثر مواقع باز هستند. پنجره های دوجداره سرویس و یا پنجره هایی که نقش تهویه هوا را دارند از جمله پنجره هایی هستند که شرایط استفاده از توری پنجره ثابت را دارند. البته برای این نوع پنجره ها از توری های دیگر نیز می توان استفاده کرد.به عقیده کارشناسان بهداشت، بهترین و سالم ترین راه برای مقابله با حشرات و جلوگیری از ورود آنها به خانه ، نصب توری روی در و پنجره هاست و استفاده از سم و مواد شیمیایی کشنده برای حشرات، مضراتی برای انسانها نیز در پی خواهد داشت.توری های با قاب های چوبی ، آلومینیومی ، فلزی و یو پی وی سی در انواع ثابت ، کشویی ، لولایی ، رولینگ (از پایین به بالا ) و پلیسه (تاشو– آکاردئونی) موجود می باشد ؛ اما پیش از نصب توری روی در و پنجره های دوحالته و فولکس واگنی باید اطلاعات کافی ازانواع این توریها داشته باشید تا با توجه به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
مدل توری ثابت پنجره دوحالته فولکس واگنی
با نصب توری پنجره هم راه ورود حشرات آزار دهنده بسته می‌شود و هم آن‌که می‌توانیم با باز گذاشتن پنجره‌ها در فصل تابستان از نسیم خنک و ورود هوای تازه بهره‌مند شویم؛ اما یک سری نکات دراین‌ بین هستند که باید به آن‌ها توجه کرد. یکی از این نکات این است که این توری‌های معمولی موجود در خرازی‌ها و فروشگاه‌ها که قابل‌نصب توسط خودمان هستند گزینه‌هایی مناسب برای نصب بر روی پنجره نیستند. این توری‌ها نازک‌اند و هم‌چنین اطرافشان مطمئن نیست؛ یعنی آن‌که به خاطر نازکی احتمال آن‌که پاره شوند زیاد است و هم‌چنین چون اطراف این توری‌ها با یک سری چسب معمولی و نامطمئن چسبیده می‌شود هرلحظه ممکن است کمی از اطرافشان از حالت چسبی خارج شود و بازهم راه برای ورود حشرات مزاحم به خانه باز شود.
فروش پنجره UPVC دوحالته
پنجره UPVC دوحالته پنجره‌ای است که از دو جهت افقی و عمودی (از بالا) باز و بسته می‌شود. این پنجره‌ها گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک مانند حمام و سرویس بهداشتی است. البته از پنجره‌های دو حالته برای اتاق خواب نیز استفاده می‌شود. پنجره یو پی وی سی دو حالته یکی از پرطرفدارترین المان‌ها در پروژه‌های ساختمانی است.
 تولید پنجره UPVC دوحالته
گروه صنعتی الماس  به عنوان یکی از فعالین حوزه تولید پنجره UPVC دوحالته​ در تلاش است تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت تولید کند. تمام سازندگان پروژه‌های ساختمانی در سراسر کشور می‌توانند با توجه به نیاز خود بهترین خدمات را از مجموعه هوم وین دریافت کنند. تیم ما با هدف بهبود روند تولید همواره سعی دارد تا بهترین خروجی را در اختیار شما قرار دهد.
 نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته
در مجموعه گروه صنعتی الماس به دلیل ظرافتی که در ساخت نمای ساختمان‌های مدرن وجود دارد، نیاز است یک تیم نصب حرفه‌ای این کار را برای شما انجام دهند. به همین منظور مجموعه بهترین افراد را برای انجام خواسته‌های مشتری مشخص می‌کند تا پروژه به بهترین نحو انجام شود. اگر پنجره‌های خود را از شرکت دیگری تهیه کرده‌باشید می‌توانید برای نصب با ما تماس بگیرید.
قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :